WELCOME

WELCOME TO WE WEBSITE OFFICAL
SALT FISH ENTERPRISE

Saturday, March 13, 2010

sejarah hidupku


pada 19 april 1987 aku dilahirkan, kelahiran pada ketika itu disambut dengan penuh kesyukuran. menjelang tahun 1990 aku dikejutkan dengan kehilangan yang amat berharga iaitu kematian ayahku yang di sayangi. hilangnya tiada penganti buatku. pada masa itu aku tidak mengerti dengan kehilangan itu. kini usiaku mencecah 23 tahun, sudah hampir 20 tahun kukehilangannya. yang pastinya aku dapat melupakannya walaupun hakikatnya dia tidak akanku lupakan sehingga ke akhir hayatku. bilaku merinduinya aku akan menatap potretnya untuk tempoh yang lama. bilaku tatap potretnya airmataku mengalir sedih kerana aku hanya dua tahun sahaja bersua dengannya. kini hatiku sepi bila terbayangkan wajahnya jika dia masih hidup tentu dia melihat kejayaanku ini...
dimanakanku cari ganti sesungguhnya Tuhan maha menyayangi. hanya kukirim doa buat ayah yang tercinta.
AL-FATIHAH.......

1 comment: